صفحه روابط عمومی مدیریت پشتیبانی

بازدید: 881

 

 

مسئول روابط عمومی مدیریت پشتیبانی

نام و نام خانوادگی : محمد هادی هنرمند


پست الکترونیک : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید    

                                                    تلفن داخلی :                       9288                                                                                 

                           

سخن روز

حضرت علی (ع) فرموده اند :هیچ دشمنی برای انسان، ستمگرتر از نفس او نیست.

منبع : غرر الحکم٬ ج ٢ / فصل ٨۶ (لا)٬حدیث٣٢۴

 

فایل های اموزشی

شیوه پیشگیری از فرسودگی شغلی

504 واژه

اولین ها درجهان

آنفولانزا

آیه الکرسی

تحکیم نظام خانواده

تست هوش

شاید باور نکنید اما شما همیشه یک پزشک هستید

کارمند

یکصدو بیست قانون برایان تریسی

 

 

 

نظرسنجی

نظرسنجی

 

 

تعریف روابط عمومی :

هر سازمان برای رسیدن به تهداف و حفظ پویایی و حیات خود نیازمند تعامل با مخاطبین در درون و بیرون سازمان است. درک متقابل با مخاطبین نقش موثری در بهبود رویه ها، رفع نقاط ضعف و تقویت ارکان موثر آن مجموعه دارد و طبق تعریف انجمن بین المللی روابط عمومی «روابط عمومی عملی است ممتد مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن سازمان ها می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی و حمایت کسانی را که با سازمان سروکار دارند بدست بیاورند »و اموری چون زمینه شناسی و مخاطب شناسی شناخت افکار عمومی سنجش میزان انتشار پیام سنجش بازتاب پیام تدوین برنامه های مرتبط و ارزیابی برنامه ها و ... از وظایف اصلی هر واحد روابط عمومی است. یک برنامه روباط عمومی موثر بای مبتنی بر اهداف روشن و دقیق باشد، مخاطب خاص خود را به درستی بشناسد و به شیوه ای دقیق ارائه شود که توجه مخاطب را جلب کند. فرآیند برنامه ریزی با شناخت وضعیت موجود شروع، و با تعیین اهداف و تبیین اهداف وتبیین راهکارهای دسترسی به آن اهداف ادامه می یابد. یکی از وظایف خطیر روابط عمومی در هر سازمان شناخت علمی از تشکیلات، عملکرد و اهداف سازمان و آشنایی با نقاط قوت و ضعف آن است. روابط عمومی وظیفه دارد همچون آینه درخواست و توقع مخاطبین را به مدیران سازمان و عملکرد و نقاط برجسته فعالیت ها را به بیرون از سازمان منعکس نماید.

 

 



 
     
     
     
     

 

 

منوی مدیریت پشتیبانی