معرفی اداره
(( معرفی، فعالیت ها و وظایف اداره انبارهای دانشگاه ))
|
اداره انبارها یکی از ادارات ستادی دانشگاه است که عهده دار سیاست گذاری،برنامه ریزی و اصلاح فرایندها درانبارهای تابعه دانشگاه می باشد. از جمله فعالیتها و وظایفی که بر عهده این اداره می باشد عبارتند از: 1- بازدیدهای دوره ای از انبارهای واحدهای تابعه دانشگاه 2- برنامه ریزی و اجرای سیستم صحیح انبارداری در راستای حفظ و نگهداری کالاهای موجود در انبار با رعایت نکات حفاظتی(رطوبت،دما، تاریخ انقضا اقلام و .... ) 3 - ایمنی و استانداردسازی انبارها 4- تهیه و تدوین بسته آموزشی جهت کلیه انبارداران دانشگاه و هماهنگی های لازم جهت برگزاری آن 5- ارائه برنامه عملیاتی برای انبارهای دانشگاه و نظارت بر اجرای دقیق آنها 6- پیگیری تعیین تکلیف اموال اسقاطی در واحدهای تابعه در راستای صرفه و صلاح دانشگاه و حفظ آراستگی محیط 7- دریافت اقلام خریداری شده از واحد تدارکات مطابق مقررات مربوطه، تحویل به واحدهای درخواست کننده و بررسی های لازم با توجه به نیاز واحد مربوطه 8 - نظارت بر اوراق قابل امحاء در انبارهای دانشگاه بر اساس دستورالعمل مربوطه 9-کنترل کمی و کیفی اقلام و تطبیق آن با دستورالعمل های خرید کالا و فاکتورهای ارائه شده 10 -راهبری و پیگیری اهداف وسیاست های کارگروه تخصصی انبارهای دانشگاه 11- استفاده از سامانه ها در ثبت رسید و حواله ها و امور اداری 12- نظارت بر انبارگردانی انبارهای دانشگاه درپایان هرسال 13- انجام سایر امور محوله جریان فعالیتهای این اداره در کل به سمتی است که نتایج حاصل از آن مجموعه مناسبی از دستاوردهای مدیریتی، توسعه استراتژی های سازمانی و سایر و زیرساختها و منابع مورد نیاز را فراهم می نماید. |
کارکنان
مصطفی غلامی رئیس اداره انبارهای دانشگاه کارشناس ارشد حسابداری gholamim4@mums.ac.ir |
شرح وظایف: 1- اعمال نظارت براجراي قوانين و مقررات حاکم بر عمليات مالي مربوط به خریدهای اداره تدارکات 2- نظارت بر رعایت شاخصها و استانداردهای ابلاغی در انبارهای دانشگاه و ارائه گزارشات در این خصوص 3- پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه عملیاتی اداره ، پروژه ها و اقدامات در حال اجرا 4- نظارت بر عملکرد انبارهای دانشگاه و پیگیری تعیین و تکلیف اقلام راکد موجود در انبارهای دانشگاه جهت استفاده بهینه از سرمایه های موجود 5- شرکت در جلسات کارگروه نظارتی و جلسات کمیته تخصصی انبارهای دانشگاه و پیگیری انجام مصوبات آنها 6- بازدیدهای دوره ای از انبارهای سطح دانشگاه ، نظارت بر گردش کار آنها و ارائه گزارشات لازم در این خصوص 7- نظارت بر عملکرد انبار مرکزي دانشگاه 8-شرکت در جلسات روسای ادارات مدیریت پشتیبانی دانشگاه و پیگیری مصوبات آن 9- نظارت بر انبارگردانی انبارها در پایان هر سال سایر وظایف رئیس اداره انبارهای دانشگاه 1) عضو کمیته انظباط کار دانشگاه 2) مسئول نظارت بر امور مالی سوخت خودروهای دانشگاه :
|
جمشید رنجبر مسئول انبار مصرفی شهرک دانش و سلامت دیپلم این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
شرح وظایف: 1- تحویل اجناس خریداری شده از واحد تدارکات، مشاهده عینی وکنترل کمی وکیفی اقلام وتطبیق مشخصات کالاهای خریداری شده با درخواست خرید وجلوگیری از خرید کالاهای خارجی وبرگشت دادن آنها جهت تعویض 2- پیگیری اجرای پروژه ها و اقدامات مربوط به اداره انبارهای دانشگاه 3- صدور رسید انباراقلام مصرفی و اموالی سازمان مرکزی و رسیدهای اقلام اموالی ساختمان قریشی 4- تحویل اجناس مصرفی به واحدهای درخواست کننده جنس از انبار پس از بررسی های لازم 5- ثبت حواله های مصرفی بابت اقلام تحویل شده به واحدها در نرم افزار نظام نوین مالی 6- تحویل گرفتن اجناس مصرفی از انبار مرکزی و ثبت ورود و خروج اقلام موجود در انبار مصرفی شهرک در سیستم 7- برنامه ریزی و اجرای سیستم صحیح انبار داری در راستای حفظ ونگهداری کالاهای موجود در انبار با رعایت نکات حفاظتی ، ایمنی و استاندارد سازی انبار 8- رسیدگی مستمر به موجودی انبار و کنترل نقطه سفارش کالا، کنترل موجودی انبار،صورت برداری ازکالاهای موجود وسفارش خرید کالاهای مورد نیاز واحدهای تابعه 9- توزیعماهیانه قندوچای بین آبدارخانههای شهرک دانش وسلامت، نگهبانان وکارکنانفضای سبزشهرک 10- بازدیدهای دوره ای از انبارهای واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه گزارش های مربوطه 11- سایر امور محوله توسط مقام مافوق
|
سید حسین ابوالقاسمی کارشناس اداره انبارهای دانشگاه کارشناس ارشد مدیریت دولتی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
شرح وظایف:
|
خانم الهام علیپور کارشناس اداره انبارهای دانشگاه کارشناس مهندسی پزشکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
شرح وظایف: 1- بازدید از انبارهای واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه گزارش های لازم 2- پیگیری اجرای پروژه ها و اقدامات مربوط به اداره انبارهای دانشگاه 3- عضویت در کارگروه تخصصی انبارهای دانشگاه و شرکت در جلسات مربوطه 4- انجام امور مربوط به اسناد سوخت خودروهای دانشگاه 5- عضویت در کارگروه آموزش انبارداران دانشگاه 6- پیگیری تعریف دوره های آموزشی جدید برای کلیه انبارداران دانشگاه و هماهنگی های لازم جهت برگزاری آن 7- نگارش و تدوین فرآیندهای اموال ستاد مرکزی و انبار دانشگاه. 8- ثبت فرم های جابه جایی اموال بین کارکنان ستاد مرکزی و به روز نگه داشتن اطلاعات اموال سازمان مرکزی دانشگاه 9- نامه نگاری و پیگیری های مکاتبات اداری مربوط به واحد اموال ستاد مرکزی و انبارهای دانشگاه 10- پیگیری و اجرا شیوه نامه انتصاب شایسته انبارداران 11- شرکت در انبارگردانی پایان سال انبارهای دانشگاه 12- انجام سایر امور محوله
|
خانم فاطمه لتری کارشناس اداره انبارهای دانشگاه کارشناسی ادبیات این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
شرح وظایف:
|
وحید فاطمی سالانقوچ مسئول انبار مرکزی دانشگاه کارشناس مدیریت صنعتی fاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
شرح وظایف: 1- تحویل کالا به همکاران متقاضی از انبار مرکزی پس از طی فرایند مربوطه و تائید مسئولین ذیربط 2- تحویل اجناس خریداری شده از واحد تدارکات،مشاهده عینی وکنترل کمی وکیفی اقلام وبررسی مشخصات کالاهای خریداری 3- ثبت کلیه ورود و خروج کالاهای انبار مرکزی در نرم افزار نظام نوین مالی ( ثبت رسید و حواله ) 4- پیگیری سایرامور مربوط به انبار مرکزی و اداره انبارهای دانشگاه ( هماهنگی ها ، مکاتبات و ... ) 5- پیگیری امور مربوط به انبارهای ستادی دانشگاه 6- پیگیری واگذاری فضاهای بلا استفاده درانبار مرکزی به واحدهای تابعه دانشگاه جهت استفاده بهینه از فضاهای موجود 7- پیگیری تعیین تکلیف اموال اسقاطی واحدهای تابعه دانشگاه مستقر در انبار مرکزی 9- برنامهریزی و اجرای سیستم صحیح انبار داری در راستای حفظ ونگهداری کالاهای موجود در انبار با رعایت نکات حفاظتی، ایمنی واستاندارد سازی انبار 10- صورت برداری، کنترل و رسیدگی مستمر به موجودی انبار از کالاهای موجود 11- بازدیدهای دوره ای از انبارهای واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه گزارش های مربوطه 12- انجام هماهنگی جهت اجرای پروژه ها و اقدامات اداره انبارهای دانشگاه
|
هادی تیموری کارشناس اداره انبارهای دانشگاه کارشناس ارشد روانشناسی بالینی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید |
شرح وظایف: 1- انجام هماهنگی های لازم جهت بازدید کارشناسان از انبارهای واحدهای تابعه 2-همکاری با امین اموال ستاد مرکزی جهت لیست برداری اموال ، نصب پلاک اموال و بایگانی کلیه اسناد و مدارک مربوط به اموال سازمان مرکزی 3-شرکت در جلسات کمیته تخصصی انبارهای دانشگاه 4-پیگیری مصوبات جلسات شورای اداری مدیریت پشتیبانی 5-انجام مکاتبات اداری و پیگیری های لازم 6-شرکت در انبارگردانی انبارهای دانشگاه در پایان سال مالی 7-انجام امور محوله طبق دستور مقام مافوق
|
پروژه ها و اقدامات
پروژه ها و اقدامات اداره انبارها (سال95)
پروژه ها و اقدامات اداره انبارها (سال96)
پروژه ها و اقدامات اداره انبارها (سال97)
پروژه ها و اقدامات اداره انبارها (سال98)
پروژه ها و اقدامات اداره انبارها (سال99)
پروژه ها و اقدامات اداره انبار ها (سال 1400)
پروژه ها و اقدامات اداره انبار ها (سال 1401)
دوره های آموزشی
بسته آموزشی سال 97 انبارداران دانشگاه
دوره های اجرا شده توسط اداره انبارهای دانشگاه در سال 97
بسته آموزشی سال 98 انبارداران دانشگاه
دوره های اجرا شده توسط اداره انبارهای دانشگاه در سال 98
بسته آموزشی سال 99 انبارداران دانشگاه
بسته آموزشی سال 1400 انبارداران دانشگاه
بخشنامه ها
بخشنامه وظیفه ریالی کردن (نرخ گذاری) رسیدهای انبار در سامانه نظام نوین مالی
بخشنامه ممنوعیت صدور حواله کلی برای اقلامی که به تدریج مصرف می شوند
بخشنامه ممنوعیت تنظیم صورت جلسه به جای رسید انبار
بخشنامه الزام صرفه جویی 25 درصدی در مصرف کاغذ
بخشنامه الزام مشاهده عینی کالا
بخشنامه مجوز ریاست دانشگاه درخصوص واگذاری اقلام مازاد براحتیاج
فرآیندها
فرمها
فرم های بیمارستانی | |||
|
|||
فرمهای جابجائی اموال |
کارگروه ها
کارگروه نظارتی انبارهای دانشگاه |
||
ردیف |
نام و نام خانوادگی | سمت |
1 | آقای دکتر امیرپرویز توسلی | مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه |
2 |
آقای مصطفی غلامی |
رئیس اداره انبارهای دانشگاه |
3 |
آقای دکتر علی روحبخش |
مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دانشگاه |
4 |
آقای دکتر سید سعید سعیدی |
مشاور درمان در امور تجهیزات پزشکی و ساماندهی و اعتبارات برنامه تحول نظام سلامت دانشگاه |
5 |
آقای محسن ارحنه |
معاون مدیریت پشتیبانی ورفاهی دانشگاه |
6 | آقای محمد رضا الهی فر / آقای محمدمهدی زمانی |
رئیس اداره حسابداری مدیریت امور مالی / کارشناس اداره حسابداری مدیریت امور مالی |
7 |
آقای عباس ندافیان |
کارشناس مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه |
8 | آقای علی خوش گفتار | رئیس اداره امور اداری معاونت بهداشتی دانشگاه |
9 | آقای سید مجید باقری خادر | مسئول حراست معاونت توسعه |
کارگروه تخصصی اداره انبارهای دانشگاه
|
|||
ردیف |
نام و نام خانوادگی | سمت |
محل خدمت |
1 |
دکتر امیرپرویز توسلی |
مدیر پشتیبانی ورفاهی دانشگاه | مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه |
2 | محسن ارحنه |
معاون مدیریت پشتیبانی ورفاهی دانشگاه | مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه |
3 | علی اسکندری | معاون مدیریت پشتیبانی ورفاهی دانشگاه | مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه |
4 |
آقای مصطفی غلامی |
رئیس اداره انبارهای دانشگاه | مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه |
5 | وحید فاطمی | مسئول انبار مرکزی دانشگاه | مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه |
6 | سید حسین ابوالقاسمی | عضو کارگروه تخصصی | مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه |
7 | محمود گوهری | عضو کارگروه تخصصی | معاونت درمان دانشگاه |
8 | محسن غیبی | عضو کارگروه تخصصی | انباردار بیمارستان شریعتی |
9 | عباس کرمی | عضو کارگروه تخصصی | انباردار بیمارستان طالقانی |
10 | جواد جانی | عضو کارگروه تخصصی | انباردار بیمارستان امام رضا |
11 | سید جلیل ناظمی | عضو کارگروه تخصصی | انباردار بیمارستان دکتر شیخ |
12 | هادی صباغیان | عضو کارگروه تخصصی | انباردار شبکه بهداشت طرقبه و شاندیز |
اهداف کارگروه تخصصی اداره انبارهای دانشگاه
|
|
1 |
آشنایی با چالشها، مشکلات و نواقص موجود در انبارهای دانشگاه |
2 |
بحث، بررسی و تبادل نظر در خصوص تغییر یا اصلاح فرایندهای موجود در انبارها |
3 |
بررسی و نیاز سنجی در خصوص دوره های آموزشی مورد نیاز انبارداران |
4 |
ارائه راهکار و تصویب بخشنامه ها و آئین نامه هایی که موجب بهبود وضعیت انبارهای دانشگاه شود |
صورتجلسات کارگروهها
|
|
1 | صورت جلسه اول |
2 | صورت جلسه دوم |
3 | صورت جلسه سوم |
4 | صورت جلسه چهارم |
5 | صورت جلسه پنجم |
6 | صورت جلسه ششم |
7 | صورت جلسه هفتم |
8 | صورت جلسه هشتم |
9 | صورت جلسه نهم |