پایش عملکرد حوزه های مختلف خدمات عمومی و انبار های واحدهای زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان سرخس توسط روسای اداره نظارت بر خدمات عمومی و انبارهای مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه با استفاده از شاخص ها و چک لیست های ارزیابی استاندارد به منظور شناسائی نقاط قوت و همچنین نقاط قابل بهبود انجام گردید. سرپرست مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه نقاط قوت و قابل بهبود در طی ارزیابی مشخص شده است، خاطر نشان کرد: نتایج بازدید طی جلسه جمع بندی در اختیار مدیر شبکه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان سرخس قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موارد مطرح شده، پیشنهادات اصلاحی توسط تیم ارزیابی به مسئولین شبکه ارائه گردید. دکتر علی غلام پور افزود : هدف از این بازدید ها شناسایی و تقویت نقاط قوت و نیز شناسایی نقاط قابل بهبود به منظور ارائه راهکار های اصلاحی و کمک به واحد های دانشگاه جهت توانمند سازی بخش های مذکور می باشد. |
- بازدید: 71